Followers

Saturday, September 25, 2010

Penyokong, pemimpin BN perlu yakin menang pilihanraya: Dr Zambry

IPOH: Penyokong dan pemimpin Barisan Nasional (BN) Perak mesti mempunyai keyakinan untuk memenangi semula pilihanraya umum akan datang sebagai prasyarat sebelum berusaha ke arah kemenangan itu.
Pengerusi BN Perak yang juga Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, berkata semangat kemenangan itu perlu untuk mengatasi serangan propaganda Pakatan Rakyat yang mempengaruhi psikologi penyokong BN.

Katanya, parti pembangkang menggunakan berita dan rencana dalam portal berita untuk menggambarkan kerajaan BN penuh dengan kemungkaran manakala mereka pemimpin yang sempurna.
"Sebagai parti yang prihatin dan dinamik, BN perlu sentiasa bersiap-sedia menghadapi pembangkang dengan mengukuhkan jentera parti.

"Kita tidak mahu ahli parti berasa selesa dan mengambil mudah persekitaran kerana ini proses pemantapan semangat serta jentera BN.

"Kita mesti sentiasa meneliti perkembangan baru dan mencari jalan untuk menyelesaikan masalah itu hingga memenangi pilihanraya umum akan datang," katanya di sini, petang tadi.

Beliau berkata demikian selepas melancarkan Pusat Khidmat Masyarakat Bergerak BN di Bangunan UMNO dan Majlis Hari Raya BN Perak.
Pada majlis itu, Zambry juga menyampaikan derma siswa untuk pelajar sumbangan Yayasan Perak serta bantuan sara hidup untuk golongan kurang berada sumbangan Yayasan Bina Upaya.

0 comments: