Followers

Saturday, July 4, 2009

Koleksi aksesori terkini

BAYANGKAN, walaupun hanya mencari sehelai pakaian ke pejabat, perayaan, sukan, kasual ataupun gaun untuk menghadiri majlis tertentu, kadangkala mengambil masa sehingga berjam-jam lamanya.

Jika membeli-belah di pusat beli-belah, boleh dikatakan hampir semua butik pakaian ingin dikunjungi bagi mencari koleksi terbaru.

Situasi sedemikian memang biasa bagi sesetengah wanita terutama untuk mereka yang menganggap membeli-belah sebagai terapi terbaik bagi melepaskan tekanan yang bersarang di minda.

Memahami kehendak pelanggannya, gedung beli-belah terkenal, Tangs di pusat beli-belah Pavilion, Kuala Lumpur, menyediakan pelbagai rekaan aksesori terkini untuk membantu wanita dan lelaki supaya tampil lebih bergaya.

Antara aksesori yang boleh didapati ialah beg tangan, kasut, beg genggam, pakaian serta pelbagai perhiasan diri.

Menerusi bahagian lelaki dan wanita, Tang+Co, pelbagai rekaan aksesori baru boleh dimiliki antaranya koleksi kasut Beverly Feldman, Pure Lopez, Scha London dan Rebecca Sanver.

Untuk bergaya dengan himpunan beg terkini, koleksi daripada Luana dan Casablanca boleh dijadikan pilihan. Pelbagai koleksi pakaian di bahagian fesyen lelaki pula mampu memenuhi cita rasa jejaka yang mahu tampil lebih bergaya.

0 comments: