Followers

Friday, June 5, 2009

rahsia diri kamu

Januari (Garnet)
Batu Garnet yang berwarna merah sesuai dengan perwatakan kamu yang sememangnya berani. Namun ada ketikanya kamu menjadi seorang yang misteri dan tidak terbuka untuk meluahkan apa yang terpendam.

Februari (Amethyst)
Kamu yang lahir dalam bulan ini cukup menyenangkan. Sikap kamu yang lucu buat orang sekeliling kamu melupakan masalah mereka seketika. Sesuai dengan batu permata Amethyst yang sememangnya dikatakan boleh menghilangkan tekanan, begitu juga dengan kamu.

Mac (Aquamarine)
Kamu mempunyai keyakinan yang tinggi. Tiada benda dalam dunia yang kamu rasakan mustahil. Personaliti kamu juga sentiasa bersinar dan membuatkan diri kamu porpular di kalangan rakan-rakan kamu.

April (Berlian)
Kamu seorang yang berani, namun ada seketikanya kamu akan berasa gementar dengan situasi yang kamu hadapi. Namun keyakinan terhadap diri kamu sendiri membantu kamu untuk terus melangkah maju ke hadapan sama seperti berlian yang sentiasa bergemerlapan.

Mei (Emerald)
Batu Emerald mewakili kamu yang lahir dalam bulan ini. Kamu seorang yang cool dan sentiasa rasional ketika membuat sesuatu keputusan. Mungkin kerana itu kamu sering dijadikan bahan rujukan oleh teman-teman.

Jun (Muntiara)
Happy go lucky adalah sikap kamu yang disenangi oleh rakan-rakan sekeliling kamu. Bagi kamu tiada masalah yang tidak dapat diselesaikan dan kamu selalu berfikiran positif dalam segala hal.

Julai (Rubi)
Kamu adalah penyokong setia kawan-kawan kamu. Tidak kira ketika senang ataupun susah, tangan kamu sentiasa terbuka untuk kawan-kawan kamu. Sikap kamu yang sentiasa menyokong membuatkan diri mereka rasa dihargai.

Ogos (Peridot)
Kamu mempunyai perwatakan yang lembut. Kamu juga baik hati dan sering menolong orang yang dalam kesusahan. Pasti ramai yang ingin berkawan dengan kamu kerana kamu bukan sahaja baik hati tetapi juga bermurah.

September (Sapphire)
Kamu boleh menjasi seorang yang ceria dan boleh juga menjadi seorang yang serius. Ini membuat kadang-kala ada yang takut untuk dekat dengan kamu. Walau bagaimanapun jauh di sudut hati kamu, kamu seorang yang baik hati dan tak lokek untuk menghulurkan salam persahabatan dan pertolongan.

Oktober (Opal)
Ceria dan bijak, itulah diri kamu. Keceriaan kamu mencerminkan diri kamu yang sentiasa berfikiran positif. Namun ada seketikanya kamu menjadi seorang yang tegas dalam membuat sesuatu keputusan. Paling penting keputusan itu untuk kepentingan bersama.

November (Topaz)
Kreatif sungguh kamu ini. Bukan sahaja pemikiran yang kreatif, malah kamu juga boleh membuat kraftangan. Kamu disukai kerana mempunyai banyak idea untuk dikongsi bersama rakan-rakan.

Disember (Turquoise)
Kamu ini sangat suka berbelanja, Tak sah kalau kamu ke kedai pulang tangan kosong. Tidak kisah nak berbelanja, asalkan kamu tahu apa yang perlu dan apa yang tidak. Namun begitu, kamu juga permurah dan suka belanja rakan-rakan kamu

0 comments: