Followers

Tuesday, January 5, 2010

Polis temui motosikal dinaiki cucu bekas imam yang mati dibunuh

TAMPIN: Polis menemui motosikal yang dinaiki cucu bekas imam yang mati dibunuh bersama tiga ahli keluarga lain, ditinggalkan berhampiran Perhentian Bas Tampin pada jam 3 pagi tadi.

Cucu bekas imam itu, Rashidi Ismail, 34, dicari polis bagi membantu siasatan pembunuhan datuk, nenek, bapa dan adiknya di dua rumah di Kampung Batang Rokan, Gemencheh dekat sini, semalam.

Mayat mangsa, Atan Daud, 90, yang juga bekas imam masjid kampung berkenaan serta isterinya, Sofiah Keatas, 80, menantu pasangan warga emas itu, Ismail Awang, 76, dan anak Ismail, Siti Khadijah Ismail, 22, ditemui mati dalam keadaan negeri.

Terdapat kesan tetakan dan tikaman pada semua mangsa dengan pisau tercacak pada dada Siti Khadijah, manakala Atan putus tangan kiri, Sofiah putus tangan kanan dan Ismail pula putus kepala.

Ketua Polis Negeri Sembilan, Datuk Osman Salleh, berkata empat beranak itu dipercayai dibunuh kira-kira jam 10 pagi, tetapi kejadian berkenaan hanya disedari selepas seorang lagi anak Ismail, Siti Mariam, 18, pulang dari sekolah pada jam 3.30 petang.

0 comments: